.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري باندخانوادگي توزيع مواد مخدر در رشت
پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت خبر داد.

پليس گيلان از دستگيري باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در رشت خبر داد.
  
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از مركز اطلاع رساني پليس گيلان، اين پايگاه با كسب اخبار واصله از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني براين‌كه هادي- ج معروف به هادي بندري اهل و ساكن شهرستان رشت به همراه خانواده‌اش در منزل شخصي خود اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح گسترده‌اي دارد، مأموران انتظامي اين شهرستان بلافاصله با اكيپ عمليات ويژه به بررسي و تحقيقات در جهت صحت خبر پرداختند.

براساس اين گزارش: پليس پس از يك ماه و نيم كار اطلاعاتي و اطمينان از صحت خبر، وجود يك باند فعال توزيع مواد مخدر براي آنان محرز شد و با اخذ مجوز قضايي از مرجع قضايي از منزل متهم با حفظ شئونات اسلامي بازديد و بازرسي به عمل مي‌آورد، ولي متهم در منزل حضور نداشته و همسر وي عذرا- ق با ديدن مأموران يك كيسه نايلوني را با زيركي خاصي در باغ نزديك منزل رها مي‌كند.

با تلاش مأموران بسته كه حاوي بيش از 150 گرم ترياك در بسته‌هاي چند گرمي بود كشف شد ولي در بازرسي از داخل منزل هيچ نوع مواد مخدر ديگري كشف نشد.

در ادامه، پليس پس از بازرسي و تحقيقات فني و پليسي از همسايه‌ها مطلع مي‌شود كه هادي- ج به دليل داشتن سوء شهرت مواد مخدر، خود را در منزل خواهرش كه در همسايگي وي است مخفي مي كند كه بلافاصله با هماهنگي مقام قضايي، منزل خواهر متهم مورد بازرسي قرار مي‌گيرد و از داخل انباري در حياط منزل حسن- ص صاحب خانه، مقدار 6 كيلو و 736 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط مي‌شود.

مأموران همچنين موفق مي‌شوند 4 نفر به نام‌هاي عذرا- ق همسر متهم، امين و مهدي فرزندان متهم، محمد- ص فرزند خواهر متهم را دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.